کلینیک گفتاردرمانی در تهران

کلینیک مهرا :: یکی از خدمات توانبخشی گفتاردرمانی است، پیدا کردن کلینیک گفتاردرمانی در تهران که متناسب با نیاز های کودک باشد بسیار مهم است. مهرا کلینیک یکی از تخصصی ترین و جامع ترین مراکز توانبخشی و گفتار درمانی در تهران است. این کلینیک در منطقه 7 تهران واقع است.

گفتاردرمانی چیست؟

یکی از شاخه های علوم پزشکی است. که به ارزیابی و درمان انواع اختلالات گفتار وزبان، اختلالات صوت و بلع، اختلالات ارتباطی می پردازد. کودکانی که دارای تاخیر گفتار و زبان هستند، کودکان اختلال طیف اتیسم، لکنت، فلج مغزی، اختلالات تلفظی، آپراکسی، انواع سندرم و کم شنوایی هستند، به گفتاردرمانی نیاز دارند. انتخاب بهترین کلینیک گفتاردرمانی در تهران اولین قدم درمان موفق است.

سخن آخر

مرکز تخصصی مهرا در مرکز تهران و در خیابان سهروردی واقع شده و از زبده ترین و کارآزموده ترین متخصصان و درمانگران حوزه های مختلف بهره میبرد.

در این مرکز شما خدماتی از قبیل گفتاردرمانی ، کار درمانی ، بازی درمانی ، شنوایی سنجی ، خدمات خرید انواع سمعک ، نوروتراپی و … ارائه می شود.

شما میتوانید بوسیله تماس با کارشناسان ما در مهرا کلینیک اطلاعات لازم را بدست آورید. همچنین از طریق لینک بالای صفحه برای درخواست نوبت ویزیت حضوری و یا مشاوره تلفنی با متخصصان و پزشکان اقدام فرمایید.

آدرس کلینیک : آدرس تهران ، سهروردی شمالی، جنب پمپ بنزین، برج نیلی، طبقه دوم، واحد 25

‫4.7/5 ‏‫(3 نظر)‬

دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *